Lanţ de restaurante cu burggeri unicat. Afacerea inedită a unui fost însoţitor de bord român

A călătorit în toată lumea şi a văzut unde anume poate investi banii pe care i-a economisit de pe urma meseriei de însoţitor de bord. Aşa a ajuns de a creat un lanţ de restaurante unde serveste burggeri după reţete unicat. Este povestea de succes a lui Eduard Ebinca, un tânăr de 31 de ani, fost însoţitor de zbor din Cluj-Napoca. Doar patru ani a făcut această meserie pentru o companie aeriană din Dubai, dar a fost suficient să cunoască lumea şi să creeze o afacere de nişă. Pasionat de burgeri, a gustat acest produs în ţările vizitate, după care s-a gândit să renunţe la slujbă şi să devină antreprenor, planul său fiind crearea unui lanţ de restaurante unde clienţii să servească cel mai bun burger. „Vedeta” este burgerul cu gogoşari muraţi, cu un sos secret din şapte ingrediente şi care are 1.500 de calorii.

”Am fost însoţitor de zbor şi, după am văzut lumea, am încercat să îmi găsesc o afacere de nişă şi m-am gândit să încep cu un restaurant tip fast-food unde se servesc burgeri. Investiţia a pornit cu banii economisiţi şi cu banii primiţi în baza unui proiect de tip start-up. Am deschis primul la Cluj-Napoca în urmă cu doi ani şi am urmărit cum evoluează piaţa, după care a urmat zilele trecute al doilea restaurant, în urma unei investiţii de 100.000 de euro, împreună cu un asociat. Planul este crearea unui lanţ de astfel de restaurante, cam unul la un an, un an jumătate, următorul fiind de genul sports-bar, cu televizoare. Reţetele, conceptul, le-am luat cu precădere din trei ţări în care am fost, SUA, Australia şi Noua Zeelandă, unde oamenii sunt mari consumatori de burgeri. Am degustat burgeri pe unde am fost şi am creat reţete speciale, testate întâi pe prieteni, am adunat diverse reţete şi le-am pus împreună. Pot spune că reţetele noastre sunt unicat”, a declarat Ebinca pentru corespondentul MEDIAFAX.

Potrivit acestuia, în cel de-al doilea restaurant, pe lângă burgeri, clienţii pot opta pentru steak de vită şi costiţe, prăjite într-un cuptor pe cărbuni, la fel cum a văzut în SUA.

”Folosim carne de vită Black Angus, care e foarte bună dar mai scumpă, dar şi vită românească, care este şi ea bună, dar mai ieftină. În funcţie de posibilităţile clienţilor. Pentru costiţe avem un sos special, care conţine, printre altele, whisky, sos de soia şi suc de ananas”, a mai spus antreprenorul.

Vedeta burgerilor este ”Smoke&Fire” care conţine carne de vită Black Angus, gogoşari muraţi, bacon, brânză cheddar şi un sos picant, a cărui compoziţie cu 7 ingrediente este secretă, produsul având circa 1.500 de calorii.

”Chifla o produce special pentru noi o brutărie din Cluj, iar pentru cei care nu consumă carne avem şi burgeri vegetarieni, din compoziţia cărora fac parte ciuperci făcute pe grill, cu sos pesto, roşii uscate şi mozzarela”, a spus acesta.

Eduard Ebinca susţine că burgerul este un produs care prinde din ce în mai mult în România, după ce consumatorii încep să depăşească etapa culinară a clasicele mici, ceafă şi piept de pui la grătar şi şaorma.

sursa mediafax.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here