logo
RNTV Live

Traficul de persoane poate fi prevenit

Afis-mail
Daniel

 DISTRUGE ZIDUL INDIFERENŢEI! TRAFICUL DE PERSOANE POATE FI PREVENIT

Agenţia Naţională Împotriva Traficului de Persoane lansează o nouă campanie de prevenire a traficului de persoane în scopul exploatării sexuale.

Campania se va derula în perioada februarie – septembrie 2019, A.N.T.I.P. având ca parteneri: Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Educaţiei Naţionale, Ministerul pentru Românii de Pretutindeni, Asociaţia Ecumenică a Bisericilor din România – AIDRom, Asociaţia eLiberare şi Fundaţia World Vision România

Scopul proiectului:

  • prevenirea traficului de persoane în scopul exploatării sexuale

Obiective:

  • creşterea gradului de conştientizare în rândul persoanelor vulnerabile cu privire la traficul de fiinţe umane
  • informarea şi sensibilizarea populaţiei privind implicaţiile traficului de persoane, în vederea reducerii cererii din perspectiva exploatării sexuale
  • creşterea gradului de implicare a misiunilor diplomatice ale României în informarea cetăţenilor români cu privire la riscurile asociate traficului de persoane
  • informarea instituţiilor şi organizaţiilor implicate în prevenirea şi combaterea traficului de persoane privind dimensiunea şi formele de manifestare ale acestui fenomen
  • creşterea implicării în activităţile de prevenire a multiplicatorilor de opinie, în vederea reducerii numărului de informaţii inexacte şi ambigue referitoare la unele aspecte ale traficului de persoane transmise publicului

 

Publicul ţintă:

  • tinere cu vârsta cuprinsă între 10 şi 25 de ani, aflate în situaţie de risc
  • persoane fizice şi juridice susceptibile să utilizeze serviciile unei victime a traficului de persoane exploatate sexual
  • reprezentanţi ai instituţiilor şi organizaţiilor implicate în prevenirea şi combaterea traficului de persoane
  • multiplicatori de opinie (ex. mass-media)
  • publicul larg

 

 

Principalele activităţi din cadrul campaniei:

  • întâlniri directe cu reprezentanţii grupului ţintă în 5 locaţii distincte din România. La aceste activităţi va participa o echipa mixtă, formată din specialişti ai instituţiilor şi organizaţiilor partenere în cadrul campaniei
  • realizarea materialelor promoţionale de susţinere a mesajului antitrafic al campaniei (afiş, pliant, pix, set pix şi stilou, memory stick, tricou, sistem roll-up, rucsac, mouse pad, planner, balon, cană termoizolantă, căşti audio cu fir retractabil, umbrelă, plachetă)
  • realizarea şi difuzarea fimului documentar privind problematica traficului de persoane în scopul exploatării sexuale
  • organizarea unui număr de 42 de mese rotunde, la care vor participa instituţii guvernamentale, ONG-uri, autorităţi locale, presă
  • promovarea mesajului antitrafic al campaniei prin intermediul a 34 de panouri publicitare stradale
  • diseminarea materialelor de campanie în cadrul activităţilor de prevenire desfăşurate de specialiştii Centrelor Regionale ale A.N.I.T.P. în vederea susţinerii şi completării întâlnirilor directe cu reprezentanţii grupului ţintă.

 

 

 

 

bogdan-nica-pnlromsilva COREP 07 SRL - Firma de constructiigristotermo-ploiestispalatoria-haroldparc industrialeko-angajeazaekond-angajeazasponsor