logo
RNTV Live

Un ploieştean a demonstrat că hipermarket Cora Ploieşti îşi fură clienţii. Răspunsul reprezentanţilor magazinului la acuzaţii este incredibil

Clienţii Cora CARE SE PRIND că sunt furaţi pot cere banii înapoi şi încă ceva în plus
Mihai Constantinescu

Clienţii Cora CARE SE PRIND că sunt furaţi pot cere banii înapoi şi încă ceva în plus

Jurnaliştii RepublikaNews au prezentat ieri cazul unui ploieştean care a fost păcălit în magazinul Cora cu aproape 4 lei. Mai precis cu 3,99 de lei. Acesta a cumpărat din Cora Ploieşti mai multe produse, dintre care şi un aparat de ras. La raft produsul avea preţul de 20 de lei. La casă a plătit 23,99 de lei, cu 3,99 de lei în plus.

După publicarea materialului, redacţia RepublikaNews a primit răspuns din partea reprezentanţilor magazinului vis-a vis de acuzaţiile aduse.

Iată răspunsul reprezentanţilor magazinului:

“În legatură cu cele solicitate de dvs., magazinul Cora Ploieşti precizează că, în astfel de situaţii, politica magazinului este de a rambursa dublul diferenţei de preţ. Îl aşteptăm, aşadar, pe client în magazin pentru a verifica şi regla această situaţie.
Ne afirmam disponibilitatea totală pentru dialog cu clienţii, acesta fiind un instrument valoros pentru evaluarea noastră permanentă şi în acelaşi timp o oportunitate de a livra servicii mai bune. De asemenea, pentru a ne comunica orice informaţie, clienţii au la dispoziţie, afişate in magazin, toate modalităţile prin care pot face acest lucru”.

bogdan-nica-pnlromsilva COREP 07 SRL - Firma de constructiigristotermo-ploiestispalatoria-haroldparc industrialeko-angajeazaekond-angajeazasponsor