UPG îşi promovează oferta educaţională şi în hypermarketuri

Universitatea Petrol-Gaze din Ploieşti are probleme în a-şi ocupa locurile la mai multe specialităţi din cauza numărului din ce în ce mai mic de elevi care iau examenul maturităţii. Problema este una la nivel naţional şi persistă de câţiva ani. Acum, însă, ca niciodată UPG a făcut un parteneriat cu hypermarketul Cora şi la intrarea în magazin, lângă case, clienţii pot consulta oferta UPG de pe un panou uriaş. „Ne gândeam să dăm şi la radio oferta noastră de şcolarizare. Problema este peste tot, dar parcă anul acesta a fost şi mai rău. Mai avem speranţe de la sesiunea de toamnă a bacalaureatului, dar deocamdată avem multe locuri neocupate. Am desfiinţat chimia şi poate vom desfiinţa şi matematica. Anul trecut am desfiinţat electronica, foarte cerută, dar nu mai aveam profesori. Ne aşteptam să fie această problemă. Nu numai procentul mic de promovabilitate a bacului a cauzat această situaţie, ci şi numărul mai mic de copii”, ne-a declarat Mihai Coloja, rectorul UPG Ploieşti. cumpărătorii spun că nu e un lucru rău, că poţi consulta oferta şi când mergi la cumpărături. „Este bine, că nu te mai duci până la UPG să vezi. Dar dacă copilul nu vrea să înveţe, tot degeba”, conchide o clientă a magazinului. In acest moment, la UPG au rămas mai mult locuri cu taxă la mai toate specializările şi fără taxă doar câteva la inginerie de petrol şi gaze, prelucrarea petrolului şi petrochimie, limba şi literatura engleză, pedagogie şi altele. Doritorii pot consulta oferta educaţională pe siteul instituţiei la: http://www.upg-ploiesti.ro/noutati/288/admitere_2016.html

sponsor
sponsor

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here