logo
RNTV Live

Votează și tu pentru logo-ul stațiunii Mamaia!

Mamaia-litoral-sejur
Constantin Corina

Stațiunea Mamaia, cel mai mare punct de atracție de pe litoralul românesc, este în căutarea unui logo și a unui slogan care să-i reprezinte cu adevărat și să atragă turiști.

Această căutare vine după o experiență nereușită anul trecut, când au fost cheltuiți 20.000 de euro pe un design grafic care s-a dovedit a fi luat de pe internet și deja folosit de alții, fiind inutilizabil pentru promovarea stațiunii.

Acum, după primirea a peste o sută de propuneri, organizatorii au selectat 11 compoziții grafice care intră în competiția pentru a deveni logo-ul oficial al stațiunii Mamaia. Fiecare dintre aceste propuneri este însoțită de un slogan, iar unul dintre acestea este „Valuri de fericire”. Cu toate acestea, desenul asociat acestui slogan stârnește imaginația oamenilor și ridică întrebări cu privire la reprezentarea adecvată a stațiunii.

Concursul pentru alegerea logo-ului și sloganului pentru stațiunea Mamaia are premii totale în valoare de 50.000 lei. Propunerea câștigătoare va primi un premiu în valoare de 26.000 lei, iar alte două propuneri finaliste vor fi recompensate cu câte 12.000 lei fiecare.

Concursul este deschis pentru orice persoană fizică română sau persoană juridică care are sediul social sau un punct de lucru pe teritoriul României și care respectă condițiile de participare descrise în Regulamentul competiției. După preselecția realizată de către juriu, vor fi selectate 3 propuneri finaliste, care vor fi rafinate în funcție de feedback-ul transmis de către juriu. Câștigătorul va fi responsabil și de realizarea manualului de brand.

Alegerea propunerilor finaliste se va face pe baza ponderii voturilor primite atât din partea publicului, cât și din partea juriului de experți.

Aici puteți vota logo-ul preferat!

bogdan-nica-pnlromsilva COREP 07 SRL - Firma de constructiigristotermo-ploiestispalatoria-haroldparc industrialeko-angajeazaekond-angajeazasponsor